Dinsdag 19 mei heeft de jeugd van Schaakmat examens gedaan in de verschillende stappen (1, 2 en 3).
Bijna iedereen is geslaagd, dus van harte gefeliciteerd. Iemand heeft zelfs een 10 gehaald, wat heel knap is.
Hopelijke zien we iedereen het volgend seizoen weer!
Comments are closed